ΕΜΠΟΡΙΑ ΤΡΟΥΦΑΣ

Η έλλειψη αυξημένης παραγωγής τρούφας σε συνδυασμό με την αύξηση του καταναλωτικού κοινού στο οποίο απευθύνεται δημιουργεί συνεχή ζήτηση για το προϊόν αυτό. Οι φρέσκιες τρούφες έχουν την μεγαλύτερη αξία. Η τιμή μιας συγκεκριμένης τρούφας εξαρτάται από το είδος της, την ποιότητά της και το μέγεθός της. Πέραν όμως της φρέσκιας κυκλοφορεί μια πληθώρα από τυποποιημένα και συσκευασμένα προϊόντα (τρούφα αποξηραμένη ή κονσέρβα, τρουφόλαδο, πάστα και σάλτσες τρούφας, αλλαντικά, ποτά και τυριά με τρούφα) που δίνουν τη δυνατότητα της μακροχρόνιας συντήρησης και εμπορίας αυτών.
Στην Ιταλία και τη Γαλλία η τρούφα συμβαδίζει με τον αγροτουρισμό και αποτελεί ένα βασικό αγροτικό προϊόν Π.Ο.Π.
Συσκευασία τρούφας magniatum στη μορφή πολτού μέσα σε αεροστεγές βαζάκι
Μηχανή αποστείρωσης, το τελευταίο στάδιο της αλυσίδας συσκευασίας